luni, 26 mai 2008

Renasterea italiana:Scoala Venetiana

deci..mesajul meu o sa fie cam inutil si cam disperat in acelasi timp...eu mi-am facut singura lucrarea de licenta pe tema "Renasterea italiana:Scoala Venetiana" si profu asa zis "coordonator"mi-a zis k nu e buna..eu nu mai am putere sa o refac...am ajuns la capatul puterilor iar lucrarea trebuie predata pana pe data de 12 iunie...nici nu stiu d c mai apelez aici ....poate ca o ultima speranta...k doar asa mi-a ramas k puterenu mai am....ce se mai poate face??adik mi-as dori ca cineva sa ia lucrarea mea sa o analizeze cat de cat sa mi-o refaca...e aproape gata dar am nevoie d sfatul cuiva caci proful care ma coordoneaza nici macar nu a citit-o...am facut-o de capul meu......nici nu stiu ce sa mai zic...pur si simplu sunt f.pesimista..timpul ma preseaza...si intr-un final am apelat aici ..desi trebuia sa o fac mai demult....:(

Un comentariu:

Anonim spunea...

nu dispera, licenta se poate da si in iarna, si peste un an. am avut si eu un profesor asemanator anul trecut si m-am lasat pagubas. acum mi-am schimbat profesorul si cred ca la sfirsitul lunii viitoare voi fi licentiat. sper! :)