joi, 15 mai 2008

Comisia Europeana

Anul acesta trebuie sa dau licenta.. asa ca m-am apucat si eu de lucrarea de diploma.. care este despre "Comisia Europeana" (ce coincidenta..nu?).. bineinteles ca am cautat ajuotul coordonatorului meu, care mi-a zis "las' ca te descurci tu.. sa vii la mine cand o termini sa mi-o arati"..
La momentul respectiv.. nu aveam nici cea mai mica idee despre ce sa scriu si de unde sa incep.. nu mi-a dat nici macar o bilbiografie..
In momentul de fata.. am 32 de pagini scrise, am ramas fara materiale.. si nu stiu ce sa ii mai fac... n-am la cine sa apelez.. aveti vreun sfat?! accept orice..

2 comentarii:

Dan Nita spunea...

Salut,

Hehehe, chiar coincidenta cu lucrarea :) - ok - pai serios ca poti sa scoti sute de pagini nu numai 32 - recomand:
http://ec.europa.eu/index_ro.htm
Comisia Europeana, Regia Autonoma Monitorul Oficial, Bucuresti, 2008 - sau 2007 - nu sunt langa biblioteca acum ca sa pot spune - e cam scumputa da foarte interesanta + bibliografia care o gasiti la noi pe site

Un plan v-ati facut ?

Succes

Dan

www.europeana.ro

Anonim spunea...

Buna...Nu stiu daca mai urmareste cineva subiectul pentru a-mi raspunde, insa anul acesta dau si eu licenta si am tema "Comisia Europeana"....imi poate da unul din voi cumva un id pentru a ma indruma si pe mine? Va multumesc anticipat.