joi, 15 mai 2008

Documente justificative si registre de contabilitate

Am o mare problema cu lucrarea de licenta si este una foarte urgenta...daca ati putea sa ma ajutati v-as ramane recunoscator.ideea este in felul urmator:
profesorul meu indrumator nu ma ajuta deloc in realizarea lucrarii mele de licenta nici macar in realizarea planului acesteia.
titulul lucrarii este urmatorul: "Documente justificative si registre de contabilitate" cu referire la o institutie publica
rugamintea mea ar fi urmatoarea: puteti sa ma ajutati in realizarea unui plan al acestei lucrari???
eu am documentatia necesara ideea e ca nu stiu cum sa le pun cap la cap.
am nevoie de ajutor :((

multumesc anticipat si sper ca ma puteti ajuta.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ti-ar putea fi de folos :

CAPITOLUL 1:
Documentele justificative:
1.1. Notiune si importanta
1.2.Clasificare
1.3. Cerinţele (condiţiile) ce trebuie îndeplinite de documentele
justificative
1.4. Conţinutul documentelor justificative
1.5.Înscrierea datelor în documente
1.6.Functiile documentelor justificative

CAPITLOUL 2:
Registrele contabile:
2.1.Notiunea si clasificarea registrelor
2.2.Continutul,completarea si gestionarea registrelor