joi, 22 mai 2008

Fontul si alte elemente de formatare

Am dat peste acest blog destinat lucrărilor de licență, am vizitat și pagina destinată modului de întocmire a unei lucrări de diplomă. Aș vrea să știu, este chiar atât de strictă utilizarea fontului Times New Roman (sau Arial, cum cer unele universități)? Marginile paginilor sunt neapărat acelea descrise? Eu, de exemplu, dacă am Word 2007, nu pot să utilizez unul din pachetele, ca să le spun așa, de stiluri propuse de acest program (font Calibri, paragrafe fără alineat și spațiate, etc.)? Mi se par mult mai profesionale aceste noi formatări. Întreb mai mult din curiozitate, o să mă sfătuiesc și cu profesorul coordonator pe care îl am.

Mulțumesc

2 comentarii:

Dan Nita spunea...

Buna ziua,

Eu am dat doar ca exemplu practicat in mai multe universitati - posibilitatea folosirii altor setari tine de profesor si facultate, de aceea cel mai bine vorbiti cu coordonatorul lucrarii si la secretariat

Succes

sabina spunea...

- la rubrica "fisier" / "initializare pagina": selectati la "hartie" formatul A4, iar la "margini": sus, jos, dreapta 2 cm iar stanga 3 cm.

Daca as pune la margini asa de mult, mi-ar ramane o fasie de text pe mijlocul paginii.

Am inteles eu gresit?