duminică, 18 mai 2008

Masurile si etapele de intrare a Romaniei in zona euro

Fiind in ultimul an imi pregatesc lucrarea de licenta, tema pe care am ales-o fiind "Masurile si etapele de intrare a Romaniei in zona euro".Am vazut pe blog ca ai raspuns multor persoane care au nelamuriri in ceea ce priveste licenta si am zis sa incerc si eu sa apelez la ajutorul tau.Am mai multe probleme legate de aceasta la care sper ca vei gasi rezolvare mai ales ca il caut pe profesorul coordonator de cateva zile si nu il gasesc iar la mail nu raspunde si chiar nu stiu la cine sa apelez mai ales ca sunt si in criza de timp:
1. Am primit niste instructiuni in legatura cu realizarea lucrarii de licenta, dar nu inteleg anumite parti: literature review si background teoretic, ce anume ar tr sa scriu acolo?(ai atasat acele instructiuni)
2.cuprinsul , o alta problema. Am vb cu prof. coord. si mi-a spus cam ce puncte ar tr sa ating:
1.criteriile din Tratatul de la Maastricht
2.stadiul in care se afla Romania d.p.d.v. a criteriile
3.ce etape si masuri ar tr sa mai ia pt a ajunge la indeplinirea criteriilor
Cam astea sunt in mare capitolele, dar pe mine ma intereseaza mai mult subcapitolele, nici macar nu stiu ce tr sa scriu la pct. 3!
Imi place acest domeniu si nu regret ca am ales tema aceasta dar ma sperie un pic faptul ca nu prea are cine sa ma coordoneze, ca sa zic asa! Am scris cap 1pt ca nu e greu dar incepand de la cap 2 nici nu stiu cu ce sa incep, ce puncte ar tr sa ating?
Sper sa imi iei in seama mail-ul si sa imi rasp la aceste intrebari! :D
Astept sugestii!

Multumesc,

2 comentarii:

Dan Nita spunea...

Buna,

mama da ce le mai complica oamenii astia. M-am uitat pe paginile scanate si cred ca literature review si background teoretic ar trebui lasate pentru la sfarsit cand vezi cam cu ce ai lucrat si cum - din cate inteleg eu "literature review" este o prezentare a bibliografiei folosite in cadrul lucrarii mai pe larg decat in modelul clasic, iar chestia a doua a metodelor de analiza - care sunt acelea presupun ca tine de materia respectiva, eu nu am idee, sorry.

Eu as structura ceva de genul:

Capitolul I. Consideratii introductive
aici in general despre dezvoltarea UE si ce reprezinta Uniunea acum pe scena internationala

Capitolul II. Zona euro
Sectiunea 1. Aparitie
aici un scurt istoric al integrarii la nivel economic si monetar + criteriile stabilite la Maastricht
Sectiunea a 2-a. Dezvoltare
cum au evoluat etapele UEM + cum s-a marit ea prin aderarea de noi state etc.

Capitolul III. Romania si aderarea la Zona euro
Sectiunea 1. Stadiul in care se afla Romania in drumul spre euro
Sectiunea a 2-a. Etapele si masurile ce urmeaza a fi luate de guvernul roman

Capitolul IV. Concluzii

roxana spunea...

Buna ziua,
Sunt in ultimul an si....incerc sa-mi pregatesc lucrarea de licenta, tema pe care am ales-o fiind "Studiu privind evolutia datoriei publice si a deficitului bugetar din perspectiva aderarii Romaniei la Zona Euro".Am vazut pe blog ca ai raspuns multor persoane care au nelamuriri in ceea ce priveste licenta si am zis sa incerc si eu sa apelez la ajutorul tau.
Am si eu o problema, profesorul meu coordonator nu mi-a dat nici un fel de bibliografie si nici nu sta prea mult la discutii...deci nu am parte de nici un fel de ajutor din partea dumnealui.Problema mea e in realizarea cuprinsului.
Te rog daca poti sa ma ajuti cu ceva idei.
multumesc.