joi, 15 mai 2008

Drepturi si libertati fundamentale ale omului din perspectiva reglementarilor europene

Ceau.Am citit cam tarziu sfaturile d-voastra in legatura cu lucrarea de licenta.Am ca si tema :Drepturi si libertati fundamentale ale omului din perspectiva reglementarilor europene(se refera in general la protectie)...Sunt studenta la Stiinte politice.Am terminat primul capitol,dar la al doilea m-am cam impotmolit pentru ca nu stiu pe ce se ma axez sa nu dau pe langa lucrare.As dori niste sugestii.Si inca ceva:daca ar trebui sa fac un studiu de caz,ce anume as putea scrie?pentru ca majoritatea sunt pe teme juridice,iar eu nu am cum sa fac astfel..Multumesc si astept raspuns.

2 comentarii:

Dan Nita spunea...

"Drepturi si libertati fundamentale ale omului din perspectiva reglementarilor europene" este imposibil - parerea mea - sa ocoliti temele juridice, ele par a fi chiar esenta lucrarii

Eu as vedea un plan de genul:

I. Consideratii introductive - aici as pune o discutie mai generala privind drepturi si libertati - scurt istoric al aparitiei si dezvoltarii lor, conceptele care stau la baza lor etc

II. Drepturile si libertatile fundamentale ale omului din perspectiva reglementarilor europene
aici as tratat in principal Carta drepturilor Omului - nu numai din prisma reglementarilor sale cat si din prisma cazurilor judecate de Curtea europeana a drepturilor omului

gasiti materiale si la http://www.echr.coe.int/echr/
si la http://www.coe.ro

III- si aici as pune studiu de caz - dat fiind noutate asi inca statutul incert pana la intrarea in vigoare in 2009 a Tratatului de la Lisabona - "Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene" - aici veti gasi o bibliografie destul de copioasa - pentru ultimele noutati in domeniu puteti accesa
http://www.europeana.ro/comunitar/bibliografie/bibliografie.htm

IV - Concluzii

Succes

Dan

www.europeana.ro

Anonim spunea...

buna ziua , am si eu o rumgaminte .. Trebuie sa aleg ca tema de licenta intre "Impactul globalizarii asupra securitatii nationale" si" Strategii de securitate si aparare nationala"si nu stiu cum sa-mi structurez planul si care dintre ele e mai "accesibila ".. Daca puteti sa-mi sugerati ceva , va rog frumos..