luni, 19 ianuarie 2009

Umorul in publicitate

Am ca tema de licenta ,,Umorul in publicitate".Se poate sa imi dati o mana de ajutor, niste idei in alcatuirea unui plan pentru ca nu prea stiu de unde sa incep, nu am conturata o idee generala de la care sa pornesc.

6 comentarii:

Unknown spunea...

Stiu ca cineva a prezentat anul trecut la SNSPA o astfel de lucrare si din cate imi aduc aminte profesorii au insistat asupra reclamelor autohtone.....in ceea ce priveste structura un prim capitol ar putea cuprinde prezentarea pe scurt a mai multor "retete" folosite in reclame;cel de al doilea capitol ar trebui pe urma dedicat doar umorului in reclame....iar studiul de caz sa fie asupra unei campanii publicitare autohtona.
In ceea ce priveste bibliografia iti recomand sa nu uiti de google books. Succes.

Anonim spunea...

Buna ziua! am vazut ca era vorba de umorul in publicitate.
si eu am licenta in publicitate si mi-am ales ca studiu de caz "umorul in publicitate" insa nu stiu de unde as putea sa iau date exacte de la aceste companii de care vorbiti pentru ca trebuie sa fac o analiza economica( sa arat daca umoru din publicitate a influeantat in vreun fel comportamentul consumatorul)..din cate stiu eu aceste date sunt confidentiale..
am cautat..dar nimic

Dorin spunea...

Umorul voluntar sau involuntar? Sau cum sa faci marfa de ras? Acu' sa fim seriosi, da' numa publicitate nu se face in Romania. Tot ce e, e o minciuna mare. Publicitatea e de doua feluri: aia cinstita, care doar te informeaza "Lume, lume, gogosi cu prune!", si aia mincinoasa care incepe cu "Lume, lume, gogosi bune" (cat de bune, sau bune in comparatie cu ce?) pana la "Spargeti'va in gogosile fara calorii!, Gogosi imparatesti, gogosi divine!" (adica aici intervine aspirationalul, respectiv gogosile se servesc numai la case mari, asadar nu se adreseaza muritorilor obisnuiti. Insa daca din intamplare mananca si Opinca din ele, numa' ce se face un print de sa lesine Cosanzenele, nu altceva.)
Umorul in fond e o mica rautate ce ne da senzatia ca noi suntem mai smecheri decat aia care si'o iau pe coaja, aspirational indirect adicatelea. Publicul tinta desi se imparte pe categorii de venituri, are fix aceeasi inteligenta emotionala, sau mai pe romaneste prosti da' multi. Umorul este sexual, respectiv masculin si feminin, potrivit categoriilor de produse si gen de cumparator. O sa trec peste divagatiile de genul umorul masculin este cel mai "tare", femininul "soft" (hm, femeile si simtul umorului), iar neutrul... mai bine sa nu vorbim de neutru.
Cateodata si prostia oboseste si atunci comicul trebuie sa fie violent, pentru trezirea "spiritului". O alta tactica este umorul absurd (glume de prosti) sau "rasuflat", pe ideea ca pare neverosimil un asemenea scenariu in timpurile noastre si totusi... Nedumerirea cere lamurire, prostimea se mai uita, o data, de doua ori, de n ori, nu intelege nimic dar ramane in cap cu ideea ca exista o bere Danutz si cu proxima ocazie o s'o si bea, gandindu'se (eh...) ce lucru de neinteles e si publicitatea.
E ca la biserica, Doamne, Doamne, Doamne, Aleluia, Aleluia, Aleluia si Amin! numai o data, ca ala e sloganul.

iony spunea...

despre ce ai scris pana la urma?

Anonim spunea...

http://lucrarededisertatie.blogspot.com/
Realizam la comanda Lucrari de Licenta, Proiecte, Disertatii cat si alte documente. Lucrarile sunt redactate cu profesionalism si respectarea tuturor normelor stiintifice, fiind originale si personalizate pentru fiecare client in parte. Noi mizam pe respect si incredere reciproca.Drept urmare nu percepem plata in avans ci doar dupa realizarea unui capitol pe care il trimitem clientului.Aceasta metoda elimina riscul oricaror fraude la care sunteti supusi.Email;licentieftina@yahoo.com

Anonim spunea...

buna..ai putea sa ma ajuti si pe mine cu ceva informatii despre Umorul in publicitate?
Am si eu aceasta tema pentru lucrarea de licenta..astept un raspuns.ms